duktiga jag!!

japp, nu sitter jag på terrassen (stavas det så??) med datorn och pluggar för fullt :) himmel vad jag är stolt haha. det är helt underbart att ha hus nu när det blir fint väder och man kan vara ute så pass mycket. mycket skönare  och mer inspirerande att sitta här ute och plugga än att sitta inne vid matbordet. går mycket bättre att skriva. fast nu kanske jag sabbat mitt flow eftersom jag avbröt för att skriva här istället :P jäjä

vid 15 ska vi vara hos fredriks systeryster. ska bli trevligt. deras föräldrar kommer oxå så det blir grillning och det är aldrig fel en sån här fin dag :) ser riktigt fram emot det!!

näe, nu måste jag återgå till plugget, går ju sååå bra :P

image4

theo förra sommaren i skåne
åh vad jag längtar dit




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0