en dag ute i naturen


ja då har då dagen kommit då jag ska ut i naturen med skolan och kollar på allt möjligt som man hittar där. åh oj vad jag känner för det idag :P önskar att jag fick vara hemma istället och soooova. men icke. sov lite bättre inatt men jag gjorde inte som jag sa att jag skulle göra och gick och la mig tidigt. satt upp till 22 iaf. var ju tvungen att se på dirty sexy money. men fick mer sömn idag iaf. idag kommer jag hem vid 16 och då är det bara stresss som gäller för det är kalas hos fredriks syster vid 18. inte för att vi hinner dit i tid utan kommer väl snarare vara där vid 19 typ. men jag hörde något rykte om att det skulle bli grillspett så nog orkar jag med det :)

shit vad carina berg passar bra idet rakade. tycker fasiken att hon passar bättre i rakat än med hår. hon har faen aldrig varit snyggare! coolt att hon vågade göra det dessutom. är ju en hyfsat läskig sak att göra om man inte gjort det förut. men hon lyckades jäkligt bra med det. tumme upp från mig, definitivt!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0