en god morgon med solsken

ja, en massa solsken verkar det bli idag. får se vad man hittar på i det fina vädret idag. först och främst måste jag gå ut med Theo. han följer just nu med mig överallt och bara hoppas på att jag ska börja röra mig mot dörren och kopplet :P ivrig som få.

sen ska vi kanske till Fredriks systeryster och ta en fika. får se...

jag borde plugga oxå, skulle ju varit duktig och gjort det igår men brudarna i cashmere mafia lockade mycket mer än skolböckerna haha. kan inte hjälpa det, jag har ju ingen självdisciplin alls ibland. borde gå att köpa på burk eller nått. men nu är iaf terminen snart slut och det mesta är avverkat så det är bara att ta sig i kragen och kämpa det sista för sen är det sooooooooooommarlooooooooov wohoooo!!!! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0