en vanlig söndag

idag har det faen varit en helt vanlig söndag, vilket för mig är en seg jäkla dag med lite ångest och tristess som krydda. regnet har sugit big time och fredrik har bara glott på en hel säsgon av wire. wohoo vad jag haft kul idag. glott på the next PussyCatDoll, vilket jag redan sett en gång tidigare så det var ju inte så att jag blev speciellt chockad heller! nu vill jag bara ha en helt vanlig måndag :)

ikväll är det iaf sanningens ögonblick :) smaskit värre haha. som ni förstått så håller jag ju inte med alla som hatar detta program för att det är förnedrande. i looooove it :)

det är även en callgirls dagbok. det tycker jag är riktigt bra och det är ju precis som serien heter en callgirl som det handlar och hennes vardag. massa dirrrrt förstås :P mycket bra enligt mig! lite smått knasig och helt i min smak.

bajjå
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0