fegis!

idag när jag var och handlade (ja igen ;P) så stod det en gubbe framför mig i kön och åkte på en sådan sak där man står upp och åker. vet inte vad det heter men uppenbarligen kunde han inte gå ordentligt så han åkte. när han stod och packade i sina varor i kassarna så stod jag bredvid och plockade i mina varor. jag såg att han hade problem med att packa. så jag stod och velade om jag skulle fråga om han ville ha hjälp. det slutade förstås med att jag inte frågade! jag var helt enkelt för feg. tänk om han absolut inte vill ha hjälp utan vill klara det själv. han kanske hade blivit arg eller förnärmad lixom. men ändå stör jag mig på att jag inte frågade när jag såg att det var svårt för han!! fegis är jag! och det är störigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0