födelsedag

min dator är nog i stort behov av en fläskig formatering. den segar något fruktansvärt. går inte att vara ute på nätet typ. så därför har jag inte suttit något framför datorn förräns nu. men men, fredrik får fixa det där :)

så, idag var det ju jobb :) gick bra idag med men förskolan jag var på igår var roligare. men det är pengar och det är alltid välbehövligt ju. bemanningspoolen ringde två gånger idag med. fråga om jag ville jobba imorgon och den 13 juni. tyvärr kan jag ju inte någon av de dagarna men hon lär ringa igen hihi:)

har pluggat lite på redovisningen imorgon. blåmes, bofink och sädesärla ska jag kunna. visst låter det underbart roligt höhö. meeeeen det är sista innan lovet så jag skiter i vilket. kan dom inte än men vi får ha pappret med så då kvittar det. bara man kan dom hyfsat så duger det.

idag fick jag min födelsedagspresent av fredrik. jag fyller ju inte år på några veckor men han gav den ändå för han trodde jag ville ha den med ner till skåne :) så självklart ar det en KAMERA hihi. det som jag ville h a. och den är supernajsig. tyvärr har jag ju inte haft något att fota så det blev lite på theo och
fredrik :) den är perfekt :)

jag ser verkligen fram emot helgen eftersom det ska bli såå najs väder och jag ska pressa järnet hade jag tänkt. ska absolut bli göttit :) undrar om det blir till att jobba på fredag?? får la se. chansen är väl hyfsat stor iaf.

näe, snart PussyCatDolls.. och missa inte sex and the city sen :)

bajjå


seeexy





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0