första dagen

första dagen på mitt härliga sommarlov :) det börjar verkligen toppen med sol och nästan 30 grader. har legat och solat ute i en halvtimme men nu var jag tvungen att gå in lite för jag håller på att smälta bort i värmen :P men jag klagar inte för det är fan helt underbart!!!!! jag ska snart ut igen och steka mig :) kommer se ut som en kräfta sen förmodligen. fast ja har allt blivit lite brun sen jag brände mig för ett tag sen. inte helt fel.

senare i eftermiddag ska jag hem till frida. hennes pöjk ska bort över helgen så jag ska hålla henne lite sällskap iaf. får la se vad som händer men det blir väl en massa skitsnack som vanligt :P
 
Elin solarTheo spanar
Det är skönt i solen
Kommentarer
Postat av: emmie

frääääscht sommarsnygg!

2008-05-30 @ 18:43:54


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0