god kväll

jahopp, ännu en dag är till ända. har varit en riktigt skön dag. måste lätt varit årets varmaste dag ju :) fler sånna dagar tack :)

satt och tittade på sanningens ögonblick förut. himmel säger jag bara!! aldrig att man skulle sätta sig i den stolen. inte för att det känns som att jag har något att dölja men dom skulle ju säkerligen luskat fram en massa som man helt glömt bort. det måste varit en pärs för killens brud helt klart. vart ihop i 5 år så kommer det fram en massa som hon inte hade en aning om. hoppas verkligen han är totaldumpad nu!!! vilken förnedring. usch!! men å andra sidan så vet dom ju exakt vilka frågor som kan komma så.... idioter.

jaja, nog skrivet om det. nu ska jag glo runder lite på nätet å sen dra till sängs tror jag. ska försöka komma upp tidigt imorgon så jag kan plugga och städa innan jag ska iväg och fixa skola med frida.

bajjå å god natt!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0