Grillat är gott

japp, vi åkte till fredriks syster och grillade. deras föräldrar var oxå där så det blev några stycken iaf. grillad kotlett, sourecream (stavning??) klyftpotatis, grillade champinjoner och löksås stod på menyn :) åh himmel vad jag åt haha. såååå gottit med grillat!

vi har oxå införskaffat en grilla. bara haft en elgrill förut (funkar ju inte när man har hus för tusan) och JAG har skruvat ihop den. men de gånger jag velat grilla så har fredrik klagat på allt: blåser för mycket, inte tillräckligt mycket sol, you name it. meeeen nu ska det ju vara fint väder hela veckan så nån gång måste det ju gå tycker jag. jag får vara lite mer ihärdig i mitt tjaj tror ja :P

jaja, nu sk jag slänga mig i soffan.

bajjå
image5

mums med grillat :)
fredrik har ju problem med ögat så han
måste ha solglasögon. synd bara
att han inte hitta några snyggare :P
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0