heta linjen

elin halvsover. telefonen ringer. hmm, är nog någon teleförsäljare. det går tre signaler och sedan flyger elin upp. shit, kan ju vara vikariepoolen. rusar!! och japp, det är det minsann. klockan 8 är jag på plats på förskolan som jag skulle jobba på.  gick riktigt bra idag. är ju inte överdrivet svårt iofs. men man känner sig lite "utanför" ibland. man känner ju varken barnen eller pedagogerna och så hoppar man bara in så där. känns lite smålknasigt men det gick bra ändå. alla vara trevliga och hjälpsamma. så där tjänade man lite. och efter att jag varit där typ 3 timmar ringer vikariepoolen igen och det blir jobb imorgon igen. dock inte på samma ställe. men det ska väl gå bra det med. så om det fortsätter så här så kan jag nog få hoppa in hyfsat ofta. de på stället idag sa att det är väldigt ont om vikarier. och det är ju bra, för mig :P så det var min dag. :)

bajjå
Kommentarer
Postat av: Frida

Jäklar, de va snabba puckar de, inte illa alltså, vart va du??

2008-05-27 @ 21:33:03
Postat av: emmie

men guuuud va kul, de gick ju hur fort som helst.. =)) gla för din skull elinapelina

2008-05-28 @ 08:38:15


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0