inget fiasko!!

jag blir lite trött när dom säger/skriver att det skulle vara ett fiasko att vi inte kom på någon topplacering igår i eurovision! för det första så är det inte väldigt ofta som vi placerar oss så där superbra och för det andra så tävlas det i sång vilket nog är bland det svåraste skulle jag tro. tycker det är bra att perrelli på presskonferansen sa att dom inte hade en chans helt enkelt. inga bortförklaringar eller något sådant tjafs. bara ärlighet. det tycker jag var strongt av henne!! hon gjorde det bra men det räckte inte. så är det bara!

jag satt iaf bänkad hela programmet. det var längesen jag gjorde det. brukar alltid tröttna vilket jag gjorde igår med men jag höll ut haha! well done elin:P

väldigt fint väder idag oxå. blir till att vara ute en del idag tror jag. vi ska nog fixa färdigt det sista i trädgården idag. ska bli skönt när det är fädigt. måste ta en promenix med theo nu oxå för det har jag inte gjort än. slarviga jag!! blir lite foodshopping idag oxå.

men nu ska jag borsta tänderna och dra.

bajjå
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0