ledig idag

ja idag är jag minsann ledig, fy tusan vad göttit!! men jag måste ändå plugga så helt fri blir jag inte men ja slipper iaf att åka in till högskolan och det är alltid gött! måste städa idag oxå, IGEN. känns som att jag inte gör något annat.

känns som att allergin är tillbax igen. har kliat i näsan de senaste dagarna och idag halvkliar det i ögonen. jag hade hoppats på att förra sommarn skulle vara the one and only allergisommarn men det verkar som att jag har fel :/ inte speciellt roligt alls. på sommarn vill man se fräsh och somrig ut, inte ha helt knallröda ögon och va tvungen att gå utan smink hela tiden :/ men vi får väl se hur det går med den saken.

annars händer det inte så där överdrivet mycket idag tror jag. ska försöka ut och springa lite senare i eftermiddag. behöver komma igång med tränandet igen. det är ju verkligen det perfekta vädret för det oxå så jag har ju ingen bra undanflykt att komma med precis :P

näe, nu ska jag städa lite och sen gå ut med theo!

bajjå
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0