Mike Tyson

så, kvällens avsnitt av High Chaparall är sett och jag måste säga att mr Tyson inte verkar vara den mest energiske killen som vandrar på vår jord. jag tyckte så synd om filip och fredrik. dom försökte verkligen få igång snubben och ställde frågor om allt möjligt men tyson var som att han knaprat piller av något slag så han var helt off. och då menar jag verkligen OFF. svarade bara ja och nej på frågorna, mer fick dom inte ur han. tyson bad dom gå flera gånger men dom sa att dom måste fylla en hel timme så därför var det tvungna att fortsätta. han betedde sig väldigt märkligt. speciellt som det var tysons agent som ringt upp filip och fredrik och frågat om de ville intervjua tyson. tycker engagemangen borde vara lite bättre då. det enda energiska killen gjorde var att glufsa korv tror jag. så då kan ni som inte såg dettänka er hur spännande det var. vilket är lite synd egentligen för det hade varit roligt att se hur han faktiskt är. för jag hoppas verkligen att han inte är på det viset annars.




Kommentarer
Postat av: emmie

ja jag tror att han e en helt normal, sund å frisk människa i vanliga fall...... eeeh

2008-05-27 @ 12:53:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0