näe, nu får det vara nog!!

jag vet att jag sagt detta sååå många gånger förut. mest till mig själv iofs men nu ska jag säga det till alla så att jag inte kan med att misslyckas! jag ska sätta stop för mitt hiskeliga godisätande. ja, ni läste rätt!! jag måste verkligen det. äter på tok för mycket i veckorna. så nu tänkte jag hålla upp några veckor iaf för att komma ifrån det så att jag sen kan äta bara på lördagar istället för jämt och ständigt. så ni får fasen hålla koll på mig så att jag inte fuskar :)

så,från och med måndagen den 26/5 08 ska elin johanna gunilla andersson hålla upp med godisätandet!!!



will she make it?!
Kommentarer
Postat av: erica

pfft, man lever bara en gång faktistk .

och med dina jättepromenader kan de kvitta . SNYGGO

2008-05-25 @ 20:20:16


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0