ny dag ännu en gång

nu är klockan 06,11 biiiiiiip!! ska snart käka frulle och sen bär det av till skolan. känner inte för det alls. jag var inställd på att vara ledig idag men så kom vi på att föreläsningar har blivit flyttade så min lediga dag blev till en 08,15-12,00 dag istället. lite surt. men efter idag är det bara 4 dagar kvar i skolan och sen börjar sommarlovet äntligen haha. oj vad jag längtar.

vet fortfarande inte om emmie kommer hit över helgen eller inte. men jag slänger iväg ett sms snart och tar reda på det tror jag. hoppas så sörens såklart :) fredrik åker ju till tyskland idag så idag får jag vara alldeles själv och det ska bli riktigt skönt. tror det blir dom två sista avsnitten av cashmere mafia och en påse med jordnötsringar, jäjä, onyttigt, men det skiter jag i. för jag vill ha!!! ;)

näe. nu måste jag käka.

bajjå
Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-05-08 @ 06:22:39
URL: http://JONNAat.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0