ny vecka - nya tag

japp, ny vecka. allting går i ett sånt rasande tempo nu känns det som. det var ju inte längesen det var januari och snö. nu slutar jag snart skola och får åka ner till skåne till familj och vänner :) det kommer bli toppen, det vet jag!!!!

idag då. ska iväg till kvänum med frida så ska vi ha en lektion där. känner inte ett smack för det men det måste ju göras. hade ju kunnat varit avklarat redan i fredags men då sabbade fredrik våra planer genom att bli sjuk i ögat :P jaja, det är väl bara att gilla läget antar jag. hoppas det går hyfsat snabbt iaf. så jag får komma hem igen å götta mig i soooooolen :) man blir på så mycket bättre humör när himmelen är klarblå och solen skiner. upplyftande helt klart.

näe, nu får jag fixa lite frulle.

bajjå
Kommentarer
Postat av: Soph

Oj oj, här har det hänt grejer ser jag! Kul att du fick din design till slut :)

2008-05-05 @ 11:53:48
URL: http://soph.se/bloggk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0