ösregn

dagen började väl inte så där toppenbra precis. fredrik skulle gå och låna en bil av en kompis och jag och theo hänkade på. när vi precis gått ut började det småregna men jag hade ju regnjacka så jag tänkte att det är ju lugnt. det började dock regna mer och mer och det tar typ 30 min att gå dit vi skulle. MEN när vi väl är framme och fredrik kör så ska ju jag och theo gå hem igen. då börjar det hagla!!!! I MAJ?! och sen spöregnar det. behöver jag säga att vi var hyfsat blöta när vi kom hem sen :P haha.

nu har jag iaf varit och handlat frukost: ett snoddasbörd, ägg och kokt medvurst MUMS :) nu ska jag sätta igång och duka.

bajjå
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0