sista kvällen med gänget

då var vår sista kväll med hundgänget avklarad. först gick vi en liten promenad, ca 30 min tror jag och sen blev det grillning. denniskorv är minsann inget gott alls :P men jag och fredrik fick trycka i oss vars en för att inte verka helt pucko ;) sen efter hade carin och ulla (ledarna) gjort tårta :) och ni känner ju mig, jag säger aldrig nej till sådant haha. mums med marängtårta :) eftersom vi satt still så länge så levde theo jävel såklart skällde, ylade och gnällde för att han inte ville sitta still. så där kul men vi överlevde ju. nu har jag anmält oss till kontaktkurs till hösten men får se hur det går. han är ju lite smått bångstyrig. :P


omgivningen är inte lite fin


Leonberger är väldigt fina vovvar, men stoooora

samling i mitten

hmm, inget annat som hänt? näe, inte vad jag kan komma på. ska gå ut till fredrik i sofffan och mysa lite tror jag.

bajjå
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0