smask smask smask.... grrrr

nu har jag gjort tentan!!!!! var klar på mindre än 2 h så därför var jag hemma redan innan 11 :) aldrig fel. först när jag slog upp tentan och läste fick jag världens chock: varför flyter inte järnklotet och varför flyter det när det har formen av en båt??? hrm, jasså det var sådant vi skulle kunna till tentan? huh lixom. men jag svamlade ihop något och hoppas på att det duger. en annan fråga var: du har en hög med sågspån, socker, sand och granbarr, hur ska du göra för att få isär alla 4 till egna högar? tror dock att jag fixade den rätt bra. kanske inte klockrent men på ungefären :P sen kom det frågor som jag var förberedd på iaf så då var det lättare. känns iaf skönt att ha gjort den. vill inte ha omtenta för då för då ska man göra den den 18 juni och då är jag i skåne och jag vägrar avbryta det för en omtenta mitt i sommaren!!!! hade do mvarit smarta hade dom lagt tentan tidigare för det hade vi lätt hunnit med. men icke!!

jag är extremt känslig för när folk smaskar, knaprar, prasslar med papper osv när det behöver vara helt tyst. som idag under tentan. folk har ju med sig en hel jäkla picknick korg och ska sitta och frossa när de skriver. och det kan jag ta. men jag kan inte fatta att folk börjar käka och glufsa efter 10 min. vi kom ju nyss!!!!!! och tjejen bakom mig satt och smaskade på världens gläfsigaste päron och hon sörplade och smaskade som en galen. ååååååååh, jag riktigt börjar koka inombords och vet knappt vad jag ska göra med mig själv. grrrrrrr. ÄT TYST!!! så, nu har jag fått sagt det med haha

bajjå på er :P
Kommentarer
Postat av: emmie

aaaahahaha ja kan se dig framför mig, man får ju värsta blickarna bara man tänker på å ta en knaprig tugga av något hos dig... =P

2008-05-16 @ 11:51:39
Postat av: Anonym

Haha, du e för rolig du;)

2008-05-16 @ 19:51:46


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0