solat på en filt i gräset

ååååh, vädret är ju underbart just nu. hoppas verkligen att det håller i sig heeeeela sommaren :) då kommer sommaren att bli toppen vad man än gör :P idag har jag och emmie bara tagit det lugnt i trädgården i stort sett. tog iofs en långpromenad med theo i förmiddags. i slutet av promenaden lade sig theo ner i varenda skugga för att han var så varm. blir till att ta med vatten hädanefter.

snart kommer sara hit och håller oss sällskap. eller mig egentligen för emmie har lite skallebank och ska slappa framför tvn så att det inte blir värre, för det vill vi inte! annars ska vi nog inte göra så där överdrivet mycket idag. är ju final i körslaget såklart. måste ses. jag vet dock inte vem jag ska hejja på eftersom jag gillar både brolle och cans. lite kluven. får la se vem som är bäst idag. spääääännande värre :P

näe, nu ska jag hälla upp ett glas läsk och sätta mig och vänta på barasara!!
ha det uuuunderbart i solen

bajjå
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0