sommarlov

MITT SOMMARLOV HAR BÖRJAT hihihihihihi. inte en dag för tidigt :P känns verkligen toppen. idag hade vi ju en naturdag som avslutning. var väl helt ok. dock aningens varmt. 25 grader cirkus och där gick, sprang och lekte vi. phuh var det. jag har bränt axlar, armar och rygg :P så ovanligt för att vara mig liksom, eller inte. men det blir fin färg sen och det säger jag inte nej till :) dagens höjdpunkt var dock när en av personerna där fes hihihihi. högt och tydligt :P och nej, det var inte jag hahaha.

ikväll ska jag bara softa. fredrik är iväg och skjuter så vi är allena här hemma. händer inte mycket med andra ord.

så, ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0