sömnlös natt

ja, inatt har jag inte sovit många timmar, 2-3 typ. så går det när man sover till 10 på förmiddagen och sen ska lägga sig tidigt på kvällen. då kan man inte sova. varför är jag inte som fredrik som kan sova när, var och hur som helst?! orättvist. klockan ringde iaf 04.50 och det var bara att masa sig upp från den varma sängen och gå ut med theo. hoppas jag somnar vid 20 ikväll så att jag är ordentligt utvilad på fredag iag. dock missar jag en massa bra på tv då men det får gå ändå. kan ju inte vara snortrött när vi ska ut i naturen på fredag. berättar mer om det senare :P idag är det iaf de två redovisningarna som ska avklaras. ska bli jäkligt skönt när det väl är gjort men under tiden kommer det vara trist som faen. är lite smått trött på min grupp nu och skulle behöver sommarlov från dem :P jag och frida ska även träffa andra gruppen efter skolan vid tre och arbeta med den uppgiften så jag kommer vara hemma inatt känns det som. men det blir väl skönt när även en är avklarad. fullt upp med skola idag iaf så ingen kan säga att jag ligger på lat sidan idag :)
                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                              pluggis är jag :)
nu måste jag dock gå och fixa till mig och äta frulle.

bajjå 

 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0