söndag

blev lite kass uppdatering igår men fredrik satt här varje gång jag tänkte sita här och jag pallade inte köra bort han :P iaf, igår städade vi. och jag menar verkligen STÄDADE. herregud. man kan slicka på golven om man känner för det. skinande rent så att säga. känns riktigt skönt faktiskt. mer hann jag inte med igår precis. eller jag tittade på why did i get married. jag skrattade så jag höll på att dö ibland. bra och rolig film faktiskt. dock gillar jag inte janet jackson, tycker inte att hon är någon vidare skådis. hon känns inte trovärdig lixom. men dom andra var duktiga :) tasha smith är klockren rakt igenom filmen hihi.

idag är det heelt tomt på schemat. ska strax ta en promenad med theo. det är ju så tråkigt väder så man känner inte riktigt för det eftersom man inte vet om det kommer börja ösregna när som helst. men det måste ju såklart göras ändå. annars är det nog mest slappe som gäller idag. får se hur det går för jag har en förmåga att bli jäääkligt rastlös ju.

näe, promenad var det ja :)

bajjå
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0