tandpetare att hålla upp ögonlocken med...

aaaah, jag är så himla trött idag. sov ju som jag skrev imorse nte speciellt bra inatt och det har jag märkt hela dagen. vill bara sova men någon powernap blev det inte för då kan jag inte sova inatt heller. så tandpetare har jag använt :P nu är jag iaf klar med allt som jag skulle göra idag. har bara en dusch som väntar och sen får jag krypa ner i sköna sängen :) jag lääängtar. nu har jag bara 3 dagar kvar i skolan och sedan är det slut för den här gången. ojojojojoj :)

jag har brukar gå en långpromenad med theo och då går vi alltid förbi ett jättefint grönt hus. alltid tänker jag att huset är sååååå fint. så idag när vi gick där förbi så satt en lärare från min praktik där så jag stannade och pratade lite. naturligtvis var det hon som bodde där :P lite smått avis blev jag där. dom byggde huset 01 så ni kan ju tänka er hur fräsht det är!! himlans fint och stort med gigantisk balkon upptill i fram. heaven :) och lite annan onödig info så när dom byggde det huset 01 så var de de första som byggde hus här på 12 år hahahaha, vilken fart det är här i bya :P och ännu mer onödig info är att hon är lite över 30 år, har två ungar och ser hur snygg, smal och fräsh ut som helst. så ja jo, visst är jag avis :P

mot DUSHEN!! :)
Kommentarer
Postat av: emmie

ja e säker på att inget kan mätta sig me drööööömkåken ja såg igår... de va kärlek direkt, äkta kärlek.. suck

2008-05-23 @ 00:05:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0