tidig

klockan är nu 05,16 biiiiiip och jag är uppe. har redan varit ute med theo och ska strax gå och fixa till mig lite. är ju tenta som gäller idag så därför går jag upp lite tidigare så jag kan förbereda mig en sista liten gång :) känner inte alls för att sitta och skriva tenta i 3-4 timmar idag. är ju så segt att sitta där och skriva, FÖR HAND dessutom. tröttsamt. men det kommer vara dunderskönt sen ju.

vad ska jag hitta på när jag kommer hem?? har lovat theo en långpromenad så det får det blir men sen vet jag inte. kommer nog vara så lättad över att ha gjort tentan så jag kommer säkert kunna göra något tråkigt som att städa fast det inte är väldans nödvändigt :P får se vad jag tar mig till iaf.

igår gjorde jag iaf inte mycket mer än att skrev på uppgiften som skulle in. sen på kvällen var fredrik och sköt i skövde så jag och theo var allena. glodde på tv och myste gjorde vi då. tittade på sanningens ögonblick mend et var långtråkigt igår så det blev egentligen mer lyxfällan. jag är trött på att alla tycker att sanningens ögonblick är förnedrings tv. hur kan det vara det när deltagarna har fått svara på frågorna innan programmet och sen väljer att ställa upp ändå? dom vet ju vad som väntar! ingen som kan tvinga dom. det är vuxna människor som gör det valet för att dom vill ha pengar, då kan man inte komma och klaga efteråt. man vet ju hela tiden vad som kan komma. man vinner inte miljoner på att svara på om man tar socker eller möjlk i kaffet på morgonen :P

nu springer jag vidare

morrn morrn :)
Kommentarer
Postat av: emmie

ja tror ja ska ställa upp i sanningens ögonblick faktiskt, verkar som de rätta forumet för mig att visa vem ja e 8)

2008-05-16 @ 11:41:51


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0