tränat :)

idag har jag äääääntligen tränat!!! har inte gjort det sen jag hade öroninflammation, vilket är över en månad sen :P sprang ungefär 7 km och det tog 45 min. tycker jag är hyfsat ändå. det viktiga var att jag gjorde det. (klappar sig själv på axeln) nu ska jag äta lite. blir köttfärs med tacokrydda, ris och massa grönsaker. typ en fajita men utan fajitan höhö...

nu ska jag övertala fredrik att fixa färgen på kommentartextan!!! emmie har klagat, vilket var berättigat, inte sett det förut.

maaaaaaaaaaaaaat

bajjå
Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh 7 km på 45 min är väl jättebra!?
bra kämpat!

2008-05-14 @ 21:35:43
URL: http://evelinastrand.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0