värmen är göttig

ja himmel vad underbart varmt det är :) man blir så mycket mer positiv och glad med det här vädret ju!! får dåligt samvete när jag sitter här framför datorn och häcker mer än 5 min :P men jag har vart ute nästan hela dagen iaf så lite duktig är jag :)

nu ska jag strax skjutsa in fredrik till staden. han ska ju till tyskland med jobbet (suparesa med andra ord) så idag är jag heeelt allena. skönt. sen kommer emmie imorgon. ska hämta henne 10,30 i skövde. det ska bli så jäkla kul!!! inte setts sen julas ju. vet inte riktigt vad vi ska göra men sällskapet räcker ibland faktiskt. längtar massor!!

hittade mina solbrillor som jag köpte förra sommaren. dom har legat i sängbordslådan. väääärldens repa i glaset så det blev till att beställa nya. blev två pär. kände att jag behövde det efter chocken över de gamla brillorna :P alltid kul att kunna välja.

nu ropar fredrik efter hjälp, måste rusa

bajjå
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0