det är så att jag vill kräkas

"Bebisen slagen till döds

socialen gjorde 60 hembesök utan att rycka in. bebisen hade skador "som efter en bilkrash" då han dog av misshandeln, uppger brittiska medier. nu fälls två män för att i månader ha använt honom som "slagpåse"" (aftonbladet.se)

även mamman har dömts. jag satt och lipade när jag läste det här. den här lille killen har i stort sett sen han föddes blivit misshandlad av sin egen mamma så illa att han till slut dog. han gick knappt att känna igen när de hittade honom i spjälsängen. fy fan vad jag skäms för oss människor ibland. vi ser oss själva som de intelligentaste på vår planet. men så fan heller att vi är. vi borde skämmas! hur kan man misshandla ett barn. ett barn som inte har en chans att försvara sig eller ens säga ifrån? det är så att jag vill kräkas!!

Kommentarer
Postat av: Emmie

det finns inga gränser för människans grymhet, så är det bara. Dödsstraff klingar bra i vissa lägen...

2008-11-11 @ 23:38:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0