han älskar mig minsann..

jag fick nyss ett mezz från fredrik: jag vill bara hem till dig hela tiden älskling. jag älskar dig.

det är inte ofta jag får sådana sms så det uppskattas verkligen. sen kan det ju vara fjäsk efter helgens eskapader men det skiter jag i. jag blev iaf glad.

fredrik jobbar över idag så han kommer inte hem på många timmar än förmodligen. nu kommer emmie att sucka och himla med ögonen men jag börjar fan bli trött på att sitta själv!!! jag tycker minsann att det blivit lite många gånger nu de senaste veckorna och jag vet inte vad jag ska göra. fixar hem säsong 6 av one tree hill. hoppas på att det kan hålla mig glad och nöjd. jag har ju även dirty dancing, om jag nu lyckas bränna den rätt. jag har ju bara testat 3 gånger redan. men jag tror jag gjorde rätt nu. det är inte alltid bra att ha en datanörd till kille för det gör att jag inte behöver lära mig hur man gör :P

häpp,

ciao
Kommentarer
Postat av: Emmie

ja tro mig här rullas de fantamigden på ögonen... skärp dig jänta! jag tröttnar på fredrik hur fort som helst varje gång jag är nere och hälsar på....

do´h! klart att de e fjäsk. SUCKER!!

2008-11-24 @ 23:48:56


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0