hur gick det till...

dagen började med att jag fick gå upp 0615, på en ledig dag. bilen skulle in på service och jag var tvungen att köra in den och sen ta fredriks föräldrars bil hem. för på schemat idag har det varit en jobbintervju på en förskola i källby. jag tyckte att den gick riktigt bra. mycket bättre än den förra eftersom det var lite mer normala frågor. mer frågor som faktiskt handlade om mig som pedagog och verksamheten. det kändes bra iaf. och för ungefär 30 minuter sen så ringde en  av de rektorer som var med på min första intervju. han ville träffa mig igen för en intervju som gällde på just hans förskola. hur paff blev inte jag haha. jag hade helt tappat hoppet när det gällde de jobben så jag blev sketaglad såklart :) så nu blir det ännu en intervju på måndag. nu är det rektorn och arbetslagsledarna som ska vara med. det känns lite mer humant än tre rektorer som sitter och stirrar på en :P så det är en del på gång och jag är riktigt stolt över mig själv. jag har ju faktiskt gjort ett så pass bra intryck på dem att de ger mig ännu en chans.

så min dag har varit toppen. fastän det blev en tidig morgon..

ciao
Kommentarer
Postat av: Marlen

GRATTIS!!! Och stort LYCKA TILL! Håller tummarna här nere i södern! Kraaaam

2008-11-25 @ 22:24:40
Postat av: Antonia

Klart jag har körkort nu ;D

2008-12-10 @ 13:49:57
URL: http://stainless.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0