nummer 2

för någon timme sedan ringde rektorn från en skola där jag sökt jobb som förskollärare. hon ville att jag skulle komma på en intervju :) det känns riktigt bra. det är på en förskola lite utanför götene så det skulle ju vara perfekt. och jag har även haft praktik där så jag vet lite hur det är där. meeen som vanligt tror jag inte något om det. jag hoppas naturligtvis men jag tror inte :P bäst så.. så slipper jag bli allt för besviken om det inte går vägen. jag är iaf glad över att jag får komma på intervju. bara det är ju något att vara stolt över!!

nu ska jag proppa i mig lite poppisar och glo på tv. fredrik är och kolla på bandy så jag är allena!!

ciao
Kommentarer
Postat av: Emmie

wooohooo wooohooo wooohooo wooohooo...... wooohooo wooohooo wooohoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

2008-11-19 @ 21:16:52
Postat av: Antonia

Gratulerar :) Jag håller tummarna!!

Det är en förkortning på vägledningscentrum, asså eftersom vi inte har någon syo på vår skola så får vi gå dit där istället.. Nej, jag tror inte hon har det, inte vad jag vet om iaf :P

2008-11-20 @ 15:15:24
URL: http://stainless.webblogg.se/
Postat av: Marlen

Jag håller också alla tummar jag har!!! Säg till då du har varit där! Trevlig helg!

:o) Marre

2008-11-21 @ 19:46:57


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0