Pedant

jag vill bli en riktig pedant som alltid har det extremt fint och städat i varenda liten vrå. jag sa till fredrik igår att imorgon (tisdag) ska jag förvandlas till en äkta pedant. jag vill jag vill jag vill!!!! varför fick jag inte min farmors pedantgen för??? hemma hos henne är det perfekt, heeeelt fläckfritt. så vill jag har det jämt jämt jämt. men jag fattar inte hur folk gör seriöst talat. nu när jag har varit på praktik hela dagarna så pallar jag inte städa när jag kommer hem. hur gör alla ni som faktiskt jobbar 8 timmar om dagen men ändå har det snyggt hemma?? har ni några tips :P jag får väl helt enkelt sparka mig själv i arslet!!! men om det är någon av er som hört talas om någon bra medecin mot slapphet och lathet så hojta. jag behöver en rejäl injektion!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka problem du har=)=)=)

2008-11-11 @ 14:56:53


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0