Peps såklart..

det är såklart peps som har skrivit låten som jag hintade om förut :) vem annars. elins stooora idol. håller just nu på att fixa hem en skiva med han, alla hans bästa. men det var inte det som det här inlägget skulle handla om. tänkte faktiskt bildbomba lite för jag har bilder i kameran som jag inte visat. oj så spända ni blev nu haha.
barasara ställde sig och lagade middag kl 22,00. helt typiskt barasara :)

snart har hon lärt sig att hjälpa till lite kanske

tycker bara att det blev en cool bild!

visst är hon vacker när hon sover :P

fanny bunny lekte som en toka!!

mamma och erica posar i bilen

piff och puff, ni som var där fattar vad jag menar hahahaha

en trött men söt ericafika









Kommentarer
Postat av: Antonia

Haha, jag veeeet!! Fick ju ge honom min hjälpande hand och visa honom vårt guldkorn ;) Hur går det med pluggandet?

2008-11-12 @ 22:41:41
URL: http://stainless.webblogg.se/
Postat av: Antonia

Haha, jag veeeet!! Fick ju ge honom min hjälpande hand och visa honom vårt guldkorn ;) Hur går det med pluggandet?

2008-11-12 @ 22:42:55
URL: http://stainless.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0