snöigt värre

ja minsann, idag har det snöat i lilla götene!! först kom det pyttesmå flingor men sen så drog det igång ordentligt. så nu har vi väl typ 2 decimeter med snö på marken :) näääää, skoja bara hihi. precis som det brukar göra så började det att regna direkt efter så nu är alla spår av snön helt puts väck!! men jag fick allt lite julkänsla där. längtar som attans till julen. tyvärr fick jag veta att emmie och noel inte kommer tills oss :( emmie har ingen semester att ta ut. och det är verkligen skittrist. egentligen tänker jag mest för emmie och noels skull. inte för att jag tror att dom kommer ha tråkigt men jag vet att emmie sååå gärna hade velat komma!!! mamma, pappa och erica kommer ju hit och även fredriks släkt så vi kommer ju ha fullt upp. men jag vill ha min emmie och noel här!!! jag kommer ju hoppas in i det sista att det kommer lösa sig men det ser väldigt svart ut tyvärr!!

idag händer det inte så där väldans mycket. jag går här och påtar och fixar med tvätt som den lilla hemmafru som jag är höhö. nä men det är rätt gött faktiskt. jag har att göra än så länge så jag är inte uttråkad och däven iaf :)

jag har varit ute och sprungit idag.

näe, nu ska jag hänga tvätt.

ciao
Kommentarer
Postat av: Emmie

hemmafru.. haha.. hahahahahahahhhahahahaha

2008-11-19 @ 13:58:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0