snötäcke

igår när vi gick och la oss så snöade det som attans. men jag tänkte ju att det förmodligen kommer vara helt borta tills vi vaknar. men nu när jag vaknade imorse så ligger det allt ett fint vitt lager snö på marken. hur ofta är det som det faktiskt är kallt och snöigt i november? måste ju vara väldigt längesen det hände. men det är allt lite mysigt.

igår var jag och intervjuade elever till vårt ex.arbete. 4 intervjuer blev det för jag fick inte tag på den siste lärare. får väl göra dom nästa vecka om vi behöver fler. men shit vad jag är imponerad av de ungarna jag intervjuade. de gick i 2-3 och jag frågade dom lite allt möjligt om undervisning och deras lärare. ingen av de 4 hade några som helst problem med att svara. jag trodde att de skulle vara lite blyga. dom har ju aldrig träffat mig förut. men dom var hur öppna som helst. hade det varit jag när jag gick i 2:an så hade jag förmodligen inte sagt ett knyst för jag var sååå blyg när jag var liten. så jag blev imponerad igår :)

idag då. snart ska jag ta mig en långpromenad i vintervädret tror jag. senare idag, vid 14, ska fredrik iväg. först är det bandy med grabbarna som gäller och sen är det den årliga badhusfesten. så jag blir allena igen :P men jag ska köpa godis och glo på film så jag ska allt kunna mysa till det!! sen måste jag dock hämta fredrik när han känner att han är färdig och det blir ett störmoment :P får hoppas att blir färdig tidigt!!

näe, frukost och promenad!!

ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0