arma arma ben

jag har ont i benen. jag fattar inte hur lärare står ut. att gå på dessa hårda golv dag ut och dag in. jag trodde ändå att jag hade hyfsade skor men icke. men man står ju upp hela tiden så jag vette fasen om det finns några bra skor. det värker gött iaf.

jag är nu allena hemma. fredrik jobbar över som den gode arbetare han är höhö. jag trodde ju det var en normal övertid men icke. han kommer hem vid tolv ett nån gång. hårt arbete det och mumsigt med pengar til MOI!!! ;) så jag väntar nu på att klockan ska bli halv åtta så jag får titta på halv åtta hos mig. tycker allt att det är lite smått underhållande faktiskt :) meningslöst men underhållande.

näe, jag har inget vettigt att skriva så jag ska sluta plåga er nu :P

ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0