californication

jag vill bara gå och lägga mig gäsp gäsp gäsp. är verkligen sketatrött. är inte riktigt van vid att gå upp klockan 0600 varje dag. snacka om att jag är bortskämd efter att ha gått på högskolan där vi är inne i skövde typ 3 dagar i veckan. kommer blir riktigt tufft sen när jag väl börjar jobba på riktigt. hujedamäj!!!! jag hade ännu en skåne-lektion idag som gick helt ok. ungarna är verkligen helt underbara. jag får riktigt bra respons från dem när i diskuterar. skoj skoj.

nu kommer jag med ett OTROLIGT bra tips. fredrik köpte första säsongen av Californication och jag fattade verkligen inte varför han köpte den. rent slöseri med slantar enligt mig. men oj oj oj vilken bra serie. jag har suttit nu och tittat hela säsong 1 (kanske 2 oxå) och jag är helt fast. det sorgliga nu är ju att vi inte har fler delar och jag vet inte ens om det finns fler säsonger. slutet var lite så där som att det var slut där lixom... för alltid. men det får det inte vara. JAG VILL SE MEEEEEEEEEER!!!!!!!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0