det kan ta slut när som helst...

en av de bloggerskor som jag följer skrev idag om en tjej vars blogg hon följde. eller hon skrev inte om de utan nämnde att hon gått bort. jag gick in och kollade på hennes blogg. nyfiken som man är. jag läser lite här och var i bloggen. jag tog för givet att det var en tjej som var sjuk men det visar sig att hon helt plötsligt ramlat ihop och hamnat i koma. det visar sig sen att hon haft en dolt hjärtfel som hon själv inte haft en aning. hon vaknar inte igen utan somnar in. det visar verkligen att man ska ta vara på livet. vi vet aldrig när det tar slut. hennes familj eller vänner får aldrig chansen att ta farväl av henne. vad är det egentligen som avgör vem som ska leva och dö? ingen har någonsin sagt att livet ska vara rättvist men jag förstår det inte. tankarna för mig till marika. lyssnar på "hennes" sång: Hallelujah.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0