erica gnäller...

erica gnäller på mig och tycker att jag uppdaterar på tok för sällan. såå detta inlägget tillägnar jag dig min kära syster :)

i måndags började jag min VFU i en klass 4. när jag kom dit var jag vettskrämd som vanligt haha. som ett nervvrak helt klart. alltid pirrigt första dagen ju när jag inte känner inte en kotte. men det gick bra. jag var allt lite smått skeptisk till mina handledare första dagen men det kan jag ju säga att det är helt borta. jag tycker dom är toppen. kommer med tips och råd hela tiden och diskuterar väldigt mycket. jag kände mig som en i gänget väldigt fort! jag har nu även startat upp ett tema om skåne som jag körde igång idag med två lektioner. annars brukar alltid första veckan vara seg för man går bara bredvid och gör inget men dom slängde in mig direkt och det tycker jag är riktigt bra. nästa vecka börjar jag ännu ett tema, det ska handla om träd.

(avbryts av en som ringer och vill sälja mr. music cd-skivor..... neeeeeej tack) :P

iaf, jag trivs skitbra på min skola och jag har kommit igång riktigt bra :) nöjd som faen är jag.

annars har det ju inte hänt något speciellt eftersom det varit VFU hela dagarna.

så erica, ett helt inlägg bara för dig :) hoppas du njutit ordentligt

puss på dig!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0