hemma

nu skulle jag egentligen varit på praktiken men jag har skallebank och har haft hela natten så jag stannade hemma idag. jag hatar verkligen att ringa och sjukanmäla mig. känns alltid som att dem man pratar med inte tror på en. men men, det kan jag ju aldrig veta ändå. min handledare från högskolan var ute hos mig igår och tittade när jag hade en lektion. det gick riktigt bra. jag fick massor med beröm och vi hade en bra diskussion efteråt. hon berömde verkligen hur jag var som person. att jag var lugn, harmonisk, säker i min roll, engagerad, positiv, gav beröm och så där. kändes riktigt bra. jag trodde hon skulle vara mycket med hård och brutal men icke. fast det kanske hon hade varit om det hade gått dåligt :P jag är iaf lycklig över att jag lyckades så bra och att det är gjort. det är alltid ett orosmoment. jag tror det är därför som jag fick huvvevärk oxå. all spänning och nervositet släppte lixom.

men idag ska jag inte göra något. knapra värktabletter och glo på tv står på schemat :P

ciao på er!!
Kommentarer
Postat av: Antonia

Gratulerar till berömmet :D Vad är det för lärare du läser till?

2008-10-22 @ 10:36:58
URL: http://stainless.webblogg.se/
Postat av: Emmie

jag visste ju redan allt dedär om dig, jag har alltid sagt att du skulle bli en bra lärare =)

2008-10-22 @ 11:36:18
Postat av: Antonia

aha´, vad intressant :) Jag halkade in här och även på Emmies blogg genom Marlenes blogg. (Hon är min boxinstruktör)Världen är bra liten ;)haha.

Jodå min skola går väl hyfsat, tror jag ;)

Läser samhälle mänskliga rättigheter inne i Krstd.

KRAM

2008-10-22 @ 18:45:08
URL: http://stainless.webblogg.se/
Postat av: Antonia

Det fanns faktiskt inte på din tid ;) Jag är den första årskullen som går på både skolan och just det programmet! Haha ;D

Hur långt har du kvar på utbildningen då?

kram

2008-10-23 @ 18:42:18
URL: http://stainless.webblogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

nej jag förstår absolut!



hon fick problem med hjärtat, hamnade i koma den 18e och igår så dog hon. allting gick så snabbt. så hemskt

2008-10-24 @ 09:51:47
URL: http://fashionstars.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0