oprah.. igen

japp, tittar på oprah nu igen haha. idag har de hittat 6 kvinnor som "gått ner sig". med det menar jag att de inte längre bryr sig om hur de ser ut så de har lite förfallit och de vill hitta tillbaka till sitt rätta jag. jag tycker idén är toppen men jag blev fan besviken. kvinnorna skickas till plastikkirurger som fettsuger och ger botox, de får laserbehandlingar och nya tänder. men hade det inte varit bättre om de faktiskt visat hur kvinnor kan piffa upp sig och hitta tillbaka till sitt gamla jag genom metoder som alla kan och har råd med?? man behöver väl inte springa till plasikkirurgen vid första antydan till "förfall". krämer, smink, frisör, mat, träning osv är väl oxå sådant som funkar. och det funkar bättre för svenssons plånbok. visst, det är ingen quick-fix men det funkar och det är mer realistiskt när man får jobba för det. visst, när tänder väl har pajjat så är det inte mycket mer att göra än att fixa och ibland byta och botox och fettsugning är något som verkligen funkar och ger ett bra resultat. men att verkligen jobba för det och kämpa mot ett mål måste ju innebära en mycket större och viktigare seger än om allting fixas av andra på ett lätt sätt?! eller.... vad vet jag... jag är ju problemfri :P
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0