satc-kväll

jag håller med lillsysteryster, lördagar är bra härliga :) jag har iofs suttit och planerat inför nästa vecka. ska ju ha klassen helt själv så det gäller att lägga upp allt på ett bra sätt så det blir flyt i allt. det är inte helt lätt. förut har det ju bara varit en dag eller enstaka lektioner och det kan ju vara svårt bara det. men en hel vecka är verkligen en utmaning. tänk när det handlar om hela terminer :O jäjä, en sak i taget!! jag både längtar och är helt skräckslagen ska jag ärligt säga. men jag tror det kommer gå bra :)

ikväll har jag en date med BaraSara :) har inte sett henne sen i juli tror jag så det är minsann på daxen. vi ska kolla på satc (som jag redan sett) men det är ju hur bra som helst så det går bra att se den igen. eftersom min karl är hemma så blir det att jag åker in till sara i staden. antar (läs:hoppas) att det blir lite göttis till filmen oxå :)

i veckan fick jag hem ett paket från skåne. både mamma och erica hade köpt till mig när de varit utomlands. av erica fick jag ett jättesnyggt armband. svårt att förklara hur det ser ut för det är lite speciellt, men snyggt vare. sen hade mamma köpt en GUCCi-väska till mig höhö. inte varje dag man får/köper en sådan. haha. men det var lite. var lite som julafton när jag öppnade paketen.

jag satt i personalrummet i veckan och där var en tjej som är något år äldre än mig. hon hade en snygg klänning på sig och jag lade även märke till att hon hade riktigt snygg ben haha. jaja, det var inte det det hela handlade om. hon skulle ställa sin kopp i diskmaskinen och böjer helt framåt och visar hela ändan. med andra ord, alla i personalen såg hennes vita boxers. tänker man inte på sådant när man har kort på sig lixom. jag gör det iaf och man får ju alltid sätta sig lite så där ograciöst på huk när man ska göra grejer. men inte hon, fram med ändan bara.

har även gjort en annan iakttagelse i veckan. det har varit mååånga som käkat apelsin och clementin på skolan. jag har blivit hyfsat sugen på det nu. men, det jag lagt märke till när de skalar dom är att de slaffsar i sig det där vita som ibland sitter kvar på apelsinen/clementinen. jag vet inte vad det är men jag ser det som skalrester och tycker det är skitäckligt. men dom pillar av det från frukten och ÄTER det. USCH!!!

jaja, lite viktiga iakttagelser från min i veckan:)

nu ska jag gå och snoffsa till mig för saras skull!

ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0