veckan i bilder!

så, nu kommer jag bildbomba bloggen lite men det får ni stå ut med. är ju trots allt min blogg. take it leave it :P

tonfisk är bra gott.. enligt vissa. Leo blir helt tokig och är uppe pch klättrar på mig när tonfisken tas fram!



 


mina favvokillar ligger och myser i sängen. kli på magen är en stor hit!


 


fredrik går upp före mig på morgonen och det första jag gör är nästan alltid att jag sätter mig framför datorn. så även denna morgon. men då hade fredrik hunnit före och lämnat ett lite meddelande :)





bacon, kyckling, creme fraiche och massa sallad. detta åt vi till middag i tisdags. första gången och det var riktigt gott! ser smarrigt ut heller hur :)


här hittade jag Lisa idag när jag kom hem. hihi, sötis där


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0