2 svar

nu kommer äntligen mina efterlängtade svar:

jag har funderat och funderat på denna fråga jag skulle ställa. och det finns egentligen en hel massa. hade det varit i början av min utblidning så hade den varit självklar. om läraryrket är det jag ska satsa på. men det är lite sent nu så den skulle jag inte våga fråga :P sen finns det ju om världsfred och en bättre jord såklart. men den som faktiskt gnager mest är nog den som är mest förvånande kanske..? det är en fråga som jag tänkt på väldigt mycket och som jag verkligen vill ha svar på:

Var finns Madeleine McCann?

jag vill egentligen inte leva en speciell persons liv utan jag vill väljer en person som har en helt annan uppfattning om saker och ting än vad jag själv har. för ibland blir jag väldigt förvånad (väldigt ofta till och med) över att människor kan tycka som de gör. det kan egentligen gälla precis vad som helst. men deras åsikter förvånar mig otroligt ibland. därför skulle jag vilja veta hur de tänker och varför. det hade varit spännande tycker jag :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0