aaaaah, jag....

aaaah, jag är svenatröttis!! sängen är ett måste efter detta inlägg. vet ju att ni trånar efter mina uppdateringar och jag gör ju allt för er :P dagen idag då. den har faktiskt varit riktigt bra. träffade ju monica inne i staden. vi satte oss på Henry´s café. ett riktigt mysigt fik med massa gott att äta. jag fick äntligen äta det godaste som finns men som inte finns på så många ställen: Bakad potatis med en GOD kycklingröra. åååååh MUMSIGT var det! vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord i några timmar. det är det som är så bra med monica. fastän vi inte ses så ofta så är det alltid så lätt att prata med henne. så vi hade riktigt trevligt. hoppas vi ses snart igen :) nu på kvällen har det bara varit tvn.

men jag måste ju berätta att jag blev rånad idag. usch vad hemskt det var. jag skakade nästan när jag berättade för monica förut. jag är helt klart skärrad. var ju på Åhlens för jag vill ha gardiner. men först gick jag runt i staden för att hitta att kolla utbudet och det var dåligt kan jag säga. så det fick bli Åhlens gardiner. 2 st gardiner för 800 spänn!!!!!!! inte två paket med två i varje utan två paket med en gardin i varje. 800 spänn!!!! seriöst, och inte fasen är dom sydda med guldtråd eller någonting. helt vanliga gardiner för tusan. GAH!!! det är vad jag kallar ett rån!!! men men, inte hade jag något val. det är dom jag vill ha så det var bara att gå med på det hela.

tyvärr blire inga 2 svar för min del idag. men jag lovar, imorgon ska jag avslöja allt haha.

så, god natt på er!!


söta tröttisar myser i soffan :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0