aj aj aj

jag har ont i mitt knä. eller nä, jag har riktigt jäkla ont i mitt knä!!!! värker som faen och det är jäkligt irriterande så jag kan inte fokusera på något annat än mitt jäkla knä. GAH! och inte vet jag vad jag har gjort heller. men något jag vet är att det är förbannat synd om mig :P 

ni bara MÅSTE gå in på Emmies blogg och kolla in vilken underbart söt bild hon har på en nyklippt och nyfärgad Noel. oh maj gaaaaaaad vilken underbaring haha. jag pratade med Noel lite idag för jag har tänkt att köpa något till honom eftersom jag snart ska till huvudstaden och hälsa på. dock så hintade den lille inte om någonting utan samtalet handlade mer som hans shrek-spel och en pappa med som var sjuker. men jag får se vad jag ska hitta på. åker ju inte än så jag ska nog komma på något :)

i förmiddags var vi iaf hos emma och robert. fredrik skulle laga deras värmepump och då hänkade jag på. förstår inte varför jag och emma inte träffas oftare. jag har iaf alltid trevligt och skoj när jag är där :) jag kan ju dock inte tala för hur emma upplever det hela :P efter det så drog vi in till staden. nordman var nämligen där så vi tittade och lyssnade på dom. håkan är allt en heting hihihihihihi. har alltid gillar deras musik och jag till och med KÖPER deras skivor. det är kärlek det. sen var det storhandling som gällde.

nu ska jag ägna Lisa lite uppmärksamhet för hon går fram och tillbaka över tangentbordet och vill bli klappad :)

ciao

Dagens YesYes: den kyliga luften. höstkylan är myyysig :)
Dagens NoNo: sambosar som sätter sig och spelar tv-spel när vi bara har en tv inkopplad så jag kan inte kolla på tv. en LÖRDAGKVÄLL dessutom!!
Kommentarer
Postat av: Emma

Självklart har jag trevligt också när jag är med dig =)Nu sitter jag här ensam och blegar på tv och tradera....lite trökigt fast skönt att bara rå om sig själv =)

2008-09-27 @ 19:59:34


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0