all summer long

så nu sitter jag här och lyssnar på i kissed a girl, snackar med erica på msn, sjunger som en galning och frossar i godis :) fredrik är ju och skjuter idag så då har jag liten egen tid. riktigt skönt!! jag blev på världens partyhumör nu. jag vill bara ut på dansgolvet och skaka de lurviga och sjunga för full hals. guuuuud det var längesen nu. jag tror jag behöver det faktiskt. får ta ett snacka med sara tror jag hihi.

emmie, har har en bekännelse att göra. jag har fastnat för en låt som vi inte gillade i somras. ber om ursäkt för detta. KidRock - All summer long. shit, jag får verkligen flash backs (eller hur man nu skriver). tänker på alla crazy saker vi gjorde under vår härliga festperiod som jag saknar som en gaaaalen. vissa stunder vill jag verkligen gå tillbaka till och återuppleva. vi hade ju så jäkla kul. och den låten påminner mig om det på något vis :) vi var crazy hihihihihi. (marlen, säg inget till mamma och pappa hahaha) låten har hääärligt gung :)


Now nothing seems as strange as when the leaves began to change
Or how we thought those days would never end
Sometimes I'll hear that song and I'll start to sing along

And we were trying different things
We were smoking funny things
Making love out by the lake to our favorite song
Sipping whiskey out the bottle, not thinking 'bout tomorrow
Singing Sweet home Alabama all summer long
Singing Sweet home Alabama all summer long

näe emmie, vissa rader stämmer inte så du behöver inte skriva någon kommentar om det du tänker på nu!! ;) det är mest feeeelingen i låten.
Kommentarer
Postat av: Emmie

ja vissa saker gjorde vi iaf på varsitt håll... ;P

2008-09-04 @ 20:08:47


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0