big time

har precis kollat på min absolut favorit serie "Hem till gården" och himmel vad det kör ihop sig för dom. jag kan avslöja att jag är helt fast. har ju inte kunnat se den på hela veckan eftersom jag varit i skolan så då får jag allt lite ångest över att jag missat så mycket. men idag fick jag se :) lycklig är jag för det!! jag var och tränade imorse på gymet som jag skrev att jag skulle göra! mycket bra att skriva det här för då måste jag ju göra det. speciellt när jag gastar ut att ni är slöhögar i jämförelse med mig haha. men det gick bra idag. 40 min cross och sen styrka. känns riktigt bra. och som jag tävlade med alla andra som var på crossisarna haha. och dom hade så klart inte en chans, jag krossade BIG TIME :)  senare idag ska jag in till staden och träffa monica. jag sprang på henne förra veckan och vi kom fram till att det var dax för  en date. var ett tag sen nu. men innan dess ska jag försöka hitta gardiner till vardagsrummet. tycker det är hiskeligt svårt med gardiner. jag har alltid en bild av hur jag vill ha det men sen när man kommer hem med gardinerna man köpt så ser det för jävligt ut. men idag ska jag minsann lyckas!!!

men nu ska jag fixa till mig lite.

ciao
Kommentarer
Postat av: Emmie

ja hem till gården... herregud! the plot is thickening!

2008-09-05 @ 13:35:24
Postat av: Emmie

i axvalla så de e ju lite off, men fyfan va de e fint! jag skulle få allt där liksom =))

2008-09-05 @ 17:42:31
Postat av: erik

Hoppas du får en trevlig helg! :)

2008-09-05 @ 22:57:25
URL: http://eerikandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0