borttrollad?!

äää, inte har Joe trollat bort mig inte :) jag har bara inte alls känt för att skriva så jag har helt enkelt sketet i bloggen. men nu har jag lite tid över så här  på morgonen så jag tänkte slänga in ett inlägg. börjar skolan 09,15 idag till 12,00. det är ganska skönt kan tyckas men föreläsaren vi ska ha gillar vi inte alls. han är uppblåst, arrogant och självälskande!! sådant gillar vi inte. och de spelar stor roll vem som föreläser. vet man från början att det är en man gillar och som föreläser bra så har man en helt annan inställning. nu gillar jag inte dagens snubbe så jag är negativ redan innan jag kommer till föreläsning. inte speciellt smart men så är det iaf :P 

annar har det inte hänt något speciellt dessa dagarna. har varit i skolan varje dag och sletet som ett djur. annars inget.

eftersom alla andra kommenterar Idol-juryn så ska jag oxå göra det. jag tycker dom är helt ok. dom känns mycket mer professionella och kunniga än den förra juryn. sen om de är det det vet jag inte. men jag gillar dom. och den ene är fan väldigt lik han i csi new york. (tänker inte stava hans namn för jag kan inte det) :)

CSI  - Photo - C.S.I. - New York

så, kommer ett nytt inlägg när jag kommit hem

ciao
Kommentarer
Postat av: Emmie

pjuu... måste erkänna att jag var lite rädd där.. men det hade ju vart lite fräckt för det är inte alla som blir borttrollade... ;P

2008-09-04 @ 11:19:43


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0