det gick galant!

nu har det gått en vecka sen sist jag besökte min blogg så det är på daxen. veckan har varit fylld med plugg. lite ovanligt att jag pluggar så mycket som jag har gjort den här veckan. men detta berodde på den hääärliga redovisningen som vi hade idag. det gällde ju såklart min käre Herbart :P som vanligt så stressade jag upp mig helt i onödan. det gick bra och jag är godkänd. så jag kan lägga det bakom mig. det är verkligen en undebar känsla när man går ut ur salen efter en redovisning. ujj vilken lättnad!!

nu är det helg igen iaf :) känner mig lite kluven. härligt med helg men efter helgen börjar VFU (praktik för er som inte vet) och vfun är alltid jobbig. självklart är det roligt oxå men det är så jäkla mycket arbete och planering som ska göras. långa dagar varje dag och jag är alltid helt slut när kommer hem. men då måste man börja planera inför nästa dag.

Leo har varit och shoppat



Lisa ser helgrym ut
Kommentarer
Postat av: Marlen

Hrm... Det är typ så det är att vara lärare! Totalt slut i pallet efter en dag med kidsen och då ska det rättas, göras annat efterarbete samt sedan planera roliga, innehållsrika och individanpassade lektioner, skriva individuella utvecklingsplaner, planera föräldramöte, gå på konferenser, ha elevårdskonferenser, gå på kompetensutveckling, ringa föräldrasamtal m.m. m.m. GRATTIS TILL ETT VARIERANDE OCH INNEHÅLLSRIKT YRKESVAL!

2008-09-27 @ 17:20:01
URL: http://wwwfrokenolssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0